Kies Lettergrootte: aaa ?
2012 Jaarverslag

Het jaarverslag over 2012:  Jaarverslag 2012

Notulen jaarvergadering 1 maart 2013 (vastgesteld op 7 maart 2014):  Notulen 37e jaarvergadering 1 maart 2013

Warning: include(): open_basedir restriction in effect. File(/home/thesinge/public_html/calendar.inc) is not within the allowed path(s): (/home/id0020/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php56/lib/php/) in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 144

Warning: include(/home/thesinge/public_html/calendar.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 144

Warning: include(): Failed opening '/home/thesinge/public_html/calendar.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 144

Warning: include(): open_basedir restriction in effect. File(/home/thesinge/public_html/agenda-next.inc) is not within the allowed path(s): (/home/id0020/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php56/lib/php/) in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 145

Warning: include(/home/thesinge/public_html/agenda-next.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 145

Warning: include(): Failed opening '/home/thesinge/public_html/agenda-next.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 145

Warning: include(): open_basedir restriction in effect. File(/home/thesinge/public_html/new.inc) is not within the allowed path(s): (/home/id0020/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php56/lib/php/) in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 146

Warning: include(/home/thesinge/public_html/new.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 146

Warning: include(): Failed opening '/home/thesinge/public_html/new.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 146
Dorpsbelangen: Archief
Foto van de maand
feb_paul.JPG
Zoek op thesinge.com
Hou me op de hoogte
Wil je een email ontvangen als er nieuwe berichten op Dorpsbelangen verschijnen? Geef hier je emailadres op.

Warning: include(): open_basedir restriction in effect. File(/home/thesinge/public_html/map.inc) is not within the allowed path(s): (/home/id0020/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php56/lib/php/) in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 317

Warning: include(/home/thesinge/public_html/map.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 317

Warning: include(): Failed opening '/home/thesinge/public_html/map.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/id0020/domains/thesinge.com/private_html/dorpsbelangen/db-jaarverslagen/2012-jaarverslag.php on line 317